понеделник, 4 ноември 2013 г.

Затвориха "Чешмето" заради лоша хигиена

Ресторант "Чешмето" е затворен от днес, заради лоша хигиена, със заповед на директора на Областна дирекция по безопасност на храните д- р Първан Дангов. В петък му е издадено наказателно постановление на стойност 2 000 лв. След последваща проверка, в неделя е установено, че направените предписания не са изпълнени и ресторанта от днес не работи. "Ако за някой от ресторантския бизнес или за гражданите от Кюстендил е необичайно, за мен е закономерно. Неприятно е, но предвид реалната опасност за здравето на всички клиенти съм предприел тези мерки. Ако не бъдат взети от страна на собственика мерки, не предвиждам в близко бъдеще да има клиенти в заведението. Лично аз за себе си, тъй като в неделя бях в кухненския блок, изпитвам отвращение от подобен вид гледки.Ако трябва да правя аналогия, кръчмата в село Коркина, където съм ловец е по- чиста, отколкото "Чешмето", коментира д- р Дангов. Директорът на ОДБХ- Кюстендил уточни, че плотовете са били замърсени, както и мивките, и шкафовете. Съдовете са мръсни, със загоряла повърхност и напластена прах.Той е категоричен, че в работата на дирекцията няма тенденциозност и разчистване на конкурентен бизнес.

Няма коментари:

Публикуване на коментар